Gradient Skin

Gradient_Skin

En Yeniler

latest

RTMP İle Yayın Yapılan Videolar Nasıl Download Edilir?

Geçen gün gecenin bir yarısı zaplarken ayna programına denk geldim. Ardından bu programın netten izleme kararı aldım. Karşıma Kure.tv adl...

Geçen gün gecenin bir yarısı zaplarken ayna programına denk geldim. Ardından bu programın netten izleme kararı aldım. Karşıma Kure.tv adlı rtmp yayın yapan bir site çıktı. DownloadHelper gibi eklentilerle indirilemiyen bir sistem. Kısa bir araştırma ve deneme sonucunda minik ve paşarılı bir programa ulaştım :)
Programımızın adı Stream Transport (PROGRAMI İNDİR). Yaklaşık 4 MB boyutunda ki programı sitesinden bedava olarak indirebilirsiniz. Ya da kendi yaptığım kurulum gerektirmeyen portable sürümü indirebilirsiniz.

Dosya Boyutu: 4506 KB

İndirdikten sonra, kullanıma geçelim.

Programın mantığı basit, program aracılığı ile videonun bulunduğu siteye gidiyorsunuz, program ortamda bulunan rtmp yayınını algılıyor ve download seçeneklerine koyuyor. Sizde algılanan videoyu seçip download tuşuna basıyorsunuz ve beklemeye koyuluyorsunuz. :)
Hepsi bu kadar basit, kalın sağlıcakla ;)

Kullanımı Hakkında Görüntüler
150
ALINTIDIR Alıntı Yapılan Sitenin Konu Adresi: http://www.skullcrusher.org/rtmp-ile-yayin-yapilan-videolar-nasil-download-edilir/

Hiç yorum yok